20 Aralık 2007 Perşembe

geride kalanlar





ilk fotoğrafta crumble hamuru denemesi var. işin sırrını çözdüm uzay pastanesinin o tadına doyulmaz cheese kekinin hamurunun crumble olduğunu anladım ama badem değil fındıkla yapıyorlar. Eh tabiki bu hamuru araştırdım tarifini buldum kesinlikle süper kokusu ve tadı olan bir çeşit fakat ne yazık ki benim umutlanarak bu defa oldu dediğim tarif uymadı sanırım un az oldu ben pastacı burcunun tarifini denemiştim. Neyse ilk denemedir deyip kendimi affediyorum :))
2. ve 3. fotoğrafta klasik rulo pasta var ama kreması çok hafif ve benim sık kullandığım bir tarif. Ahududu soslu olan siparişti kalan keklede sevgilimi sevindiriyim dedim.
Son fotoğrafta geçen hafta taaa buralara kadar !!! bizi görmeye gelen ve 3 gün boyunca çok eğlendiğimiz, çok yorulduğumuz, çok alışveriş yaptığımız lise arkadaşım Tuba için hazırladığım kaymaklı kabak tatlısı. İstanbul'dan arkadaşlarım gelince Bursa daha sevimli görünüyor bana bunu daha önce Zuhal'de ve Ayşe'dee olduğu gibi Tuba'da da anladım. Selim seni çok sevdi yine gel lütfen arkadaşım...

Hiç yorum yok: