19 Ekim 2007 Cuma

çikolata aşkına!!!


Bu truffle lar hem gideceğiniz bir yere hediye olarak götürülebilir hem de evinize gelen konuklara ikram edilebilir cinsten.


Fındık ve kakao kaplı truffle ( 35-40 adet için )


  • 200 gr. bitter küvertür

  • 50 gr. tereyağ ( her markayı denedim en iyisinin bahçıvan olduğunu düşünüyorum )

  • 200 ml. krema

  • 2 çorba kaşığı pudra şekeri

  • 3 paket vanilya

  • fındık içi

  • kakao


krema,pudra şekeri ve vanilyayı karıştırıp kaynattıktan sonra küçük parçalara bölünmüş çikolatalar eklenip ocağın altını kapattım ve sürekli karıştırarak iyice erimesini sağladım. Daha sonra buzdolabında 2 saat beklettim sonra tereyağını ekleyip mikserle çırptım. Tereyağ olduğu için biraz yumuşak oluyor o yüzden elimle yuvarladıklarımı fındığa veya kakaoya batırıp hemen dolaba attım. Bazılarının içine bütün fındıkta koydum. Bir kısmını bir süreliğine Almanya'ya yerleşen arkadaşlarımıza giderken götürdüm kalanını 1 gece dolapta beklettim ve ertesi gün kendine gelmişti tam kıvamını almıştı.


Hiç yorum yok: