11 Ekim 2007 Perşembe

pastalarım


























Bir süre önce Pastaland'de bir günlük şeker hamuru modelleme kursuna katılmıştım. Üstteki 2 pasta orada yaptığımız pastalar, çiçek modeli diğer şekillere göre daha zor bence çünkü yalnız kalıpla çalışmak yetmiyor sadece elinle şekil vermekte olmuyor.Benim için çok güzel bir gündü.Sonrasında Bakels ustalarının yaptığı kek ve pastalardan ikram edilmişti inanılmaz tatlardı.4-5 çeşit vardı hepsini de gözümüzün önünde çok kısa sürede yaptılar. Boşuna demiyorlar "her işin bir ustası vardır" diye...






Her zaman çok şık ve sade bulduğum model olan kurdeleli pastada evde yaptığım maket pastalarımdan.










Bir şeye özenirsiniz mükemmel olmasını istersiniz aman bir sorun çıkmasın dersiniz ama illa ki bi aksilik çıkar ya oğluşumun mink kuzumun pastasınada çok özenmiştim ama şeker hamurunu fazla açmışım ve birkaç yerinde yırtıklar oluştu neyse ki genel görünüm itibariyle güzeldi ve hiç farkedilmedi bile özellikle de tadına bakıldıktan sonra kimse anlamadı bile...Oğlum artık bir yaşında, her geçen gün yeni şeyler keşfediyor, yeni hareketler yapıyor bazen yaptıklarını unutuyor ama onunla olmak onunla büyümek uykusuz gecelerime rağmen çok güzel.İyi ki varsın oğlum.















Yarın bayram şimdiden kutlu olsun. Ben bugün truffle yapmayı düşünüyorum onuda burda paylaşacağım elbette,akşamdan küvertürümü fındıkğımı tedarik ettim hatta dayanamayıp başka çikolatalarda aldım ve daha da kötüsü kendi kendime 1 hafta tatlı yok diye söz verdiğim halde gelir gelmez büyük bir parça yedim.




Hiç yorum yok: