2 Ekim 2007 Salı


tamam şimdi oldu.İstanbul'a gittiğimde Bake Shop'a da gittim hatta deniz otobüsünden iner inmez Beşiktaş'a geçtim.Çünkü büyük gün yani oğluşumun doğumgünü yakındı ve bunun yanında peçetesindeki notları takip ettiğim,bana telefonda şeker hamurunun tarifini üşenmeden uzun uzun anlatan Ayşem Hanım'la tanışıp ufak tefek alışverişler yapacaktım.Melek kalpli sevgi kelebeği :)) Ayşem Hanım az önce fotoğraf yüklememede yardımcı olunca tamam şimdi oldu dedim bu sefer durmak yok.yaptığım pastaları paylaşayım önce.Yukarıdaki pasta ilk şeker hamuru deneyimim.Misafirlerim için tek kişilik pasta yapmıştım kalanlardan biriyle böyle oynadım.ilk deneyim için iyi bence.

1 yorum:

Berfin dedi ki...

Senacim,

hayirli olsun blogun oncelikle.. pastalarim mukemmel gorunuyo, tadlari da senin her yaptigin yemek gibi harikadir eminim..Devamini bekliyoruz:)